شبكه دانش بنيان ايران شبكه دانش بنيان ايران .

شبكه دانش بنيان ايران

مهم ترين اصول مديريت اسناد

مديريت اسناد


مديريت اسناد و ايجاد اتاقي براي بايگاني هموار يكي از بزرگترين دغدغه هاي مديران عامل و صاحبان شركت ها، ادارات و سازمان هاي دولتي بوده است. مشكلات و دغدغه هاي فراوان سبب شده است تا ايجاد محيطي امن براي اسناد و مدارك بسيار حائض اهميت باشد. از اين رو استفاده از نرم افزار هاي مديريت اسناد يكي از شيوه هايي است كه افراد با استفاده از آن ها مي توانند با حذف اتاق هاي بايگاني و ايجاد فضايي براي مديريت اسناد به خوبي مي توان از امنيت و سلامت اسناد بايگاني شده اطمينان حاصل كرد.

نرم افزار دبيرخانه آدا ساخته شركت نرم افزاري آدا يكي از بهترين و پر قدرت ترين نرم افزار هاي دبيرخانه در كشور مي باشد اين نرم افزار از نظر سرعت، سهولت در كاربري، و امكانات در نوع خود بي نظير است. خدمات پس از فروشي كه براي اين ورژن در نظر گرفته شده خيال شما عزيزان را براي خريد اين سيستم آسوده مي كند در اين سيستم ثبت و گردش كليه مكاتبات سازمان بصورت الكترونيكي و بي نياز از جابجايي فيزيكي نامه انجام مي شود، تصوير اصل نامه ها و يا هر گونه سند ديگري در اين سيستم به روش الكترونيكي آرشيو مي شود.

مديريت اسناد
ثبت دائمي اسناد
سيستم دبيرخانه بدون كاغذ با برچيدن روشهاي سنتي و سرعت بخشيدن به امور اداري باعث افزايش ضريب اطمينان و دقت، در جهت جلوگيري از اتلاف وقت و پراكندگي اسناد و همچنين ثبت و نگهداري بهينه اطلاعات موجب حركت به سوي استاندارد هاي نوين فن آوري جهان در اين رابطه گرديده است. در كنار تمامي قابليت هايي كه يك نرم افزار دبيرخانه بايد داشته باشد از ويژگي هاي در خور توجه سيستم قابليت ايميل سرور، تعريف قالب نامه ها ، فاكس سرور، آلارم هاي ويژه، گزارشگيري قوي و غيره مي باشد. اين نرم افزار مديريت اسناد در ايران طرفداران بسيار زيادي دارد.

برخي از امكانات نرم افزار دبيرخانه:

امكانات اسكن و بايگاني
هشدار براي نامه هاي تكراري
دسترسي براي نامه هاي محرمانه
ثبت نامه در تمامي دبيرخانه هاي تعريف شده
چارت سازماني بصورت درختواره همراه با كدينگ
امكان اشتراك گذاري زونكن ها در نرم افزار دبيرخانه
امكان تعريف كاربران و تعيين سطح دسترسي به دبيرخانه ها
نرم افزار دبيرخانه قابليت اتصال به انواع اسكنر هاي تك برگي و دسته اي
پيوست تمامي فايل ها اعم از exel،rar،zip،word،pdf،powerpoint، autocad،و …
امكان تعريف الگو و قالب هاي مختلف جهت تنظيم شماره انديكاتور براي هر دبيرخانه
پيگيري تغييرات اعمال شده روي اطلاعات ثبت شده، مشخصات ثبت كننده، تاريخ و زمان ثبت
امكان ويرايش بر روي تصاوير اسكن شده و نوشتن متن بر روي تصاوير با استفاده از اديتور و قلم نوري


برچسب: مديريت اسناد، ثبت دائمي اسناد، اسكن اسناد و مدارك، مراحل اسكن اسناد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۷:۵۴ توسط:علي حيات شاهي موضوع: نظرات (0)

اسكن سازي تصاوير

اصول اسكن تصاوير


اسكن و بايگاني اسناد و مدارك جهت ايجاد يك آرشيو ديجيتال يا ميكروفيلم داراي فوايد و اثرات بسيار زيادي است كه در مطالب پيشين وب سايت به بررسي تمامي اين فوايد پرداخته ايم. همچنين ياد آور شديم كه بايگاني اسناد براي تمامي دفاتر حقوقي، پزشكي، ادارت و شركت هاي خصوصي و دلوت انجام ميگيرد. اما گاه در ميان اين اساد و مدارك تصاوير وجود دارند كه به همراه پروند بايد در بايگاني مربوط ذخيره شوند.

از اين رو بسياري از افراد بر اين باورند كه استفاده از نرم افزار هاي اسكن و بايگاني ديجيتال مي تواند به اين تصاوير آسيب وارد كرده و يا مانع از ايجاد آرشيوي دقيق و  مناسب شود.

اما شركت آسان بايگان پارسي يه عنوان برترين شركت ارائه دهنده خدمات اسكن اسناد و تصاوير، داراي تاييديه از ديوان محاسبات كشوري به مخاطبان خود اين نويد را مي دهد كه استفاده از نرم افزار هاي بروز و ناسب براي اسكن تصاوير اين امكان را فراهم كرده است تا تصاوير موجود در پرونده هاي حقوقي، پزشكي، اداري و شركتي به خوبي در بايگاني هاي ديجيتال ذخيره شده و از كيفيت آن ها كاسته نشود.

در آسان بايگان پارسي با خدمات بسيار متنوعي همراه شما خواهيم بود.

اسكن اسناد و مدارك
اسكن عكس و تصوير
بايگاني ديجيتال
بايگاني ميكروفيلم

ظهور دائمي اسناد


اسناد و مدارك سازمان ها و ادارات داراي اولويت بندي ها و درجه بندي اهميت بوده و همواره نگه داري و دسترسي به آنها امري دشوار طلقي مي شده است. از اين رو ظهور دائمي اسناد و استفاده از نرم افزار هاي اسناد و مدارك امكاني را فراهم كرده است كه اين اوليت بندي به خوبي رعايت شده و افراد با محدوديت هاي دسترسي به اين مدارك امكان استفاده از سيستم هاي آرشيوي را دارا  باشند.

ظهور دائمي اسناد به كاربران و مديران عامل اين امكان را مي دهد تا با ايجاد دسترسي هاي محدود و ذخيره سازي اسناد و دارك خود در محيطي امن از آنها با خوبي مراقبت كنند. بايد اين نكته را نيز به خاطر داشت كه استفاده از سيستم هاي مديريت داراي آموزش هايي است كه تكنسين هاي شركت آسان بايگان پارسي در هنگام نصب به كاربران و مديران عامل آموزش خواهند داد.


برچسب: ظهور دائمي اسناد، اسكن تصاوير، اسكن اسناد و مدارك، نرم افزار آرشيو اسناد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۴:۲۲ توسط:علي حيات شاهي موضوع: نظرات (0)